Оформлення Замовлення, умови повернення
1. Клієнт оформляє замовлення на Сайті, шляхом додавання товару до віртуального Кошику та натискання кнопки «Купити».
2. Зображення товарів, представлених на Сайті, можуть незначно відрізнятися, залежно від можливостей передачі кольорів різних електронних пристроїв.
3. Товар, представлений на Сайті evaprofessional.com.ua, входить до групи непродовольчих товарів та класифікується як парфумерно-косметичні вироби. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF ) такий товар не підлягає поверненню та обміну.
4. При отриманні товару Клієнт зобов'язаний перевірити вміст Замовлення та у разі відсутності претензій підтвердити отримання підписом накладної.
5. Повернення товару можливе лише у випадках:
5.1. Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню.
5.2. Якщо ви виявите дефекти, можете повернути товар неналежної якості.
Повернення товару здійснюється лише у випадку, якщо не пошкоджено заводське пакування та повністю збережено комплектацію. Повернення товару здійснюється кур'єру або за допомогою служби доставки. Кошти повертаються Клієнту на банківську картку або готівкою, в залежності від форми оплати Замовлення, повною мірою, виключаючи кошти, витрачені на послуги транспортної компанії. Протягом 14 днів (але не більше 30 днів) після отримання посилки ми вивчаємо повернуті товари приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти.